Здійснено планову перевірку дотримання КОМУНАЛЬНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧУЮЧИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «РУБІЖНЕТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вимог природоохоронного законодавства України

На підставі Плану здійснення комплексних заходів державного нагляду (контролю) на 2020 рік, затвердженого наказом Державної регуляторної служби України, у січні 2020 року Державною екологічною інспекцією у Луганській області здійснено планову перевірку дотримання КОМУНАЛЬНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧУЮЧИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «РУБІЖНЕТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вимог природоохоронного законодавства України у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Під час здійснення планової перевірки виявлені порушення вимог природоохоронного законодавства, а саме:

- відсутність дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами без дозволу спеціально уповноваженого органу виконавчої влади, що є порушенням ч.5 ст. 10, ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря»;

- порушення «Правил технічної експлуатації установок очистки газу» затверджених наказом Мінприроди України від 06.02.2009 № 52 та абз. 2, абз. 7, абз. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря»;

- встановлено факт порушення ДСТУ 8725:2017 «Якість повітря. Викиди стаціонарних джерел. Методи визначення швидкості та об’ємної витрати газопилових потоків», що є порушенням абз. 2, абз. 7 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря», п. 7.1; п.7.2, пп. 7.2.1 – 7.2.11; п.7.4 пп 7.4.1 – 7.4.6; п. 7.5 пп. 7.5.1 – 7.5.10 ДСТУ 8725:2017 «Якість повітря. Викиди стаціонарних джерел. Методи визначення швидкості та об’ємної витрати газопилових потоків»;

- відсутність контролю за дотриманням вмісту показників забруднюючих речовин у відпрацьованих газах усіх транспортних засобів підприємства встановленим нормативам, що є порушенням абз. 6 ч. 1 ст. 10, абз. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про охорону атмосферного повітря»;

- випуск в експлуатацію 2-х автомобілів підприємства, у яких вміст забруднюючих речовин у відпрацьованих газах під час їх роботи, перевищує нормативи передбачені ДСТУ 4277:2004, що є порушенням абз. 2, абз. 7ст.10, ч.2 ст.17 Закону України «Про охорону атмосферного повітря»;

- підприємством не здійснено підключення до автоматизованої системи обліку видобутих підземних вод, що є порушенням п. 7 ч. 1 ст. 44 Водного кодексу України, наказу Міністерства екології та природних ресурсів України № 110 від 23.03.2016;

- порушення правил ведення первинного обліку кількості вод, що забираються з водних об’єктів, що є порушенням п. 7 ст. 44, ст. 98 Водного кодексу України;

- виявлені факти змішування промислових та побутових відходів на території підприємства для утилізації яких в Україні існує відповідна технологія, що є порушенням п. ж) ст. 17, ст. 33 Закону України “Про відходи”;

- не обладнано відповідні майданчики для зберігання відходів відповідно до ДСТУ 4462.3.01:2006 «Поводження з відходами. Порядок здійснення операцій»;

- не впроваджено ведення типової форми первинної облікової документації N 1-ВТ «Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари», що є порушенням вимог п. г) ст. 17 Закону України «Про відходи»;

- порушення вимог законодавства у сфері хімічних джерел струму, що є порушенням ст. 17, ст. 33 Закону України «Про відходи», ст. 17 Закону України «Про хімічні джерела струму»;

- виявленні факти засмічення (псування) земельної ділянки промисловими відходами ІV класу небезпеки (шини зіпсовані перед початком експлуатації, відпрацьовані, пошкоджені чи забруднені, код 6000.2.9.03 згідно Державного класифікатору відходів 005-96) на земельній ділянці автотранспортної дільниці (відкритий ґрунт), що може призвести чи/або призвели до забруднення ґрунту, що є порушенням абз. 10 ст. 35, абз. 2, 3ст. 46 Закону України «Про охорону земель»;

За результатами перевірки складено акт, підприємству надано припис щодо усунення порушень вимог природоохоронного законодавства. До адміністративної відповідальності у вигляді штрафних санкцій притягнуто відповідальних посадових осіб підприємства за ст. 52, ст. 60, ч.1 ст.78, ч.2 ст.79, ст. 80, ст. 82, ст. 82-1, ст. 82-4 та ч.3 ст. 82-7 КУпАП.

ДАЙДЖЕСТ НОВИН

Головне – у вашій скриньці