Організація роботи з розгляду звернень громадян – один із важливих напрямів діяльності Державної екологічної інспекції у Луганській області (далі - Інспекція), який є засобом відстоювання громадянами своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.
Статтею 40 Конституції України громадянам гарантовано право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглядати звернення і надати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
З метою перевірки фактів, викладених у зверненні громадянина щодо порушень вимог природоохоронного законодавства, представниками Інспекції у липні проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сфері охорони атмосферного повітря та поводження з відходами приватним підприємством «ПОЛІГРАФ-СЕРВІС».
За результатами позапланової перевірки встановлені порушення вимог природоохоронного законодавства у сфері поводження з відходами. За порушення вимог природоохоронного законодавства до адміністративної відповідальності у вигляді штрафних санкцій притягнуто директора підприємства. При візуальному обстеженні ПП «ПОЛІГРАФ-СЕРВІС» не встановлено фактів здійснення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарних джерел від технологічного обладнання.
За результатом позапланового заходу державного нагляду (контролю) складено акт, підприємству надано припис щодо усунення порушень вимог природоохоронного законодавства.