27 листопада - День без покупок

Кожного року 27 листопада у світі відзначається особливе свято – День без покупок, який був заснований у 1992 році канадським спеціалістом з реклами – Тедом Дейві. А вже через 5 років, усвідомлюючи важливість цієї події, весь світ приєднався до її святкування. Так, наприклад, у США він співпадає з «Чорною п’ятницею», а в Європі – це перша субота після «глобального» розпродажу.

На сьогоднішній день фахівці різних галузей стурбовані стосовно того, що сучасна індустрія одягу має серйозний негативний вплив на довкілля, особливо надмірне використання корисних копалин та забруднення навколишнього середовища. 

З кожним роком виробництво текстильної продукції стрімко розростається, а  споживачі, в свою чергу, під впливом реклами та маркетингових заходів, почали купувати одяг значно частіше та в більшій кількості, порівняно з попередніми роками, при цьому, термін використання його значно зменшується. За результатами останніх досліджень, логістичні компанії продукують менше вуглекислого газу ніж фешн-індустрія.

На відміну від Чорної п’ятниці, цей день, став свого роду, протестом проти нав’язування суспільству з боку маркетингу та реклами надмірного споживання продуктів та товарів.

Також, День без покупок має особливу мету – звернути увагу людства на те, що крім матеріальних благ у житті, існують більш важливі речі.

Саме тому цього дня учасники акції намагаються  привернути увагу суспільства до проблеми надмірної споживацької потреби. В цей день прийнято  проводити театральні постанови, демонстрації, перегляд антирекламних відеороликів. Все це покликано навчити суспільство робити покупки більш свідомо та почати раціонально використовувати природні ресурси.

 

ДАЙДЖЕСТ НОВИН

Головне – у вашій скриньці